Την Πέμπτη 23 Μαρτίου, στο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του σχολείου μας τα παιδιά του τμήματος θετικού προσανατολισμού και υγείας της Γ Λυκείου με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Κυριακής Ηλιάδου, Δρ. Χημικού, πραγματοποίησαν την εργαστηριακή άσκηση “Ογκομέτρηση οξικού οξέος σε ξίδι εμπορίου”. Τα παιδιά συνεργάστηκαν στις ομάδες τους, πραγματοποίησαν το πείραμα, αξιολόγησαν τις μετρήσεις τους, έκαναν υπολογισμούς και στο τέλος φυσικά… έπλυναν τα γυαλικά που χρησιμοποίησαν και συμμάζεψαν το εργαστήριο.

Ο ενθουσιασμός όλων μας, μικρών και μεγάλων, πολύ μεγάλος, καθώς οι στόχοι της διδασκαλίας επιτεύχθηκαν με τους μαθητές/τριες να βρίσκονται στο επίκεντρο της διδασκαλίας, αναπτύσσοντας δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως κριτική σκέψη, συνεργατικότητα, επικοινωνία και επίλυση προβλήματος. Παράλληλα εντρύφησαν στον επιστημονικό τρόπο σκέψης και εξοικειώθηκαν με βασικές εργαστηριακές τεχνικές.

Τη διδασκαλία παρακολούθησαν ο διευθυντής του σχολείου Σωτήριος Παπαζήσης και η εκπαιδευτικός Βασιλική Κορακά.

 

Να σημειωθεί ότι το εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του σχολείου μας είναι ελάχιστα εξοπλισμένο. Μόλις τη φετινή χρονιά κατορθώσαμε, αξιοποιώντας ένα μικρό ποσό της κρατικής επιχορήγησης, να αγοράσουμε κάποιο βασικό εξοπλισμό και αναλώσιμα υλικά για την πραγματοποίηση εργαστηριακών ασκήσεων στα μαθήματα Φυσικών Επιστημών.

 

    

Μια δημιουργική μέρα στο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών