διαγώνισμα σε ΚΡΗΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ

αγαπητοί/ές μου μαθητές/τριες της Γθεωρ.
αφού πρώτα σας ευχηθώ υγεία και κουράγιο όχι μόνο για τις πρωτόγνωρες ημέρες που ζούμε, αλλά και για το δικό σας άγχος των εξετάσεων (αν και πότε αυτές θα γίνουν), να σας εξομολογηθώ πως επίτηδες σας άφησα ήσυχους 10 μέρες τώρα για να καθαρίσει λιγάκι το μυαλό σας από τα εντωμεταξύ επισυμβάντα. Έχουμε βέβαια και την άνεση αυτή καθώς δεν μας κυνηγάει ο βραχνάς της αποπεράτωσης της ύλης. Αισθάνομαι όμως ότι το πολύ καθισιό θα σας αποξενώσει κάπως από τη μαθησιακή διαδικασία και γι αυτό αρχίζουμε την επικοινωνία μας εκ νέου. Προς τούτο σας στέλνω καταρχάς το διαγώνισμα που χάσαμε για 2 ημέρες, να απαντήσετε ολόκληρο το α΄μέρος χωρίς να κοιτάζετε στο βιβλίο και μετά να αυτοαξιολογηθείτε, ώστε να διαπιστώσετε τι θα γράφατε σωστά και πλήρως και τι όχι. Εγώ θέλω να μου αναλύσετε το παράθεμα και συνθέσετε μία ωραία απάντηση μόνο για το β΄μέρος (την πηγή δλδ) και να μου την αποστείλετε στο μέιλ μου (gchaniot@live.com)μέχρι την Κυριακή το βράδυ στις 29.03.20. Θα ακολουθήσουν και άλλες πηγές προς ανάλυση, με βάση και τις σημειώσεις για την ανάλυση των παραθεμάτων στην αρχή της χρονιάς, τις οποίες φυσικά θα διορθώνω και θα σας δίνω οδηγίες για ό,τι καλύτερο.
Με διδασκαλική αγάπη!

Ιστορία Γανθρ: πηγή προς ανάλυση (:κρητικό ζήτημα)