ΑΡΧΑΙΑ Βθεωρ. Υπέρ Μαντιθέου 9-13 (μετάφραση-σημειώσεις-ασκήσεις)

Καλησπέρα παιδιά, στο συνημμένο αρχείο θα βρείτε σημειώσεις για τις παραγράφους 9 – 13 του «γνωστού» κειμένου από τον Μαντίθεο. Αφού μελετήσετε καλά τις παρ. 10-12 που κάναμε στο διαδικτυακό μάθημα σήμερα το μεσημέρι (15.12.20) (εννοώ τα λεξιλογικά, ερμηνευτικά σχόλια…

ασκήσεις στα φωνηεντόλ. ουσ. γ΄ κλίσης

ασκήσεις επί των φωνηεντολήκτων ουσιαστικών της γ΄ κλίσης εδώ είναι οι ασκήσεις για τη Δευτέρα, 4. 5. 20. Επειδή το αρχείο είναι pdf δεν μπορείτε να γράψετε απευθείας επάνω του, εκτός αν το μετατρέψετε σε Word. Αν δεν έχετε αυτή…

Βανθρ. καταλήξεις εγκλίσεων βαρυτόνων ρημάτων α΄ συζυγίας

https://documentcloud.adobe.com/link/track?uri=urn%3Aaaid%3Ascds%3AUS%3A39d270d4-2d68-49a4-ac63-005402292476 πατώντας επάνω στο παραπάνω link βλέπετε τις καταλήξεις των εγκλίσεων των βαρύτονων ρημάτων που σας είχα δώσει σε φωτοτυπία στην αρχή της χρονιάς. Η ανάρτησή του γίνεται για να καλύψει τους μαθητές/τριες που το έχουν χάσει ή δεν το…

Βανθρ. ΑΡΧΑΙΑ: γραμματική: 1. ενρινόληκτα και υγρόληκτα ρήματα (θεωρία), 2. υλικό επεξεργασίας – ασκήσεις

ΥΓΡΟΛΗΚΤΑ – ΕΝΡΙΝΟΛΗΚΤΑ ΡΗΜΑΤΑ (θεωρία) υλικό επεξεργασίας και ασκήσεις για ΛΑΜΑΡΙΝΑ (2) Εδώ αναρτώ το υλικό για επεξεργασία στο αυριανό τηλεμάθημα. Είναι μάθημα Γραμματικής και αφορά τα ενρινό-/υγρόληκτα ρήματα. Συγκεκριμένα τον τρόπο σχηματισμού των χρονικών θεμάτων τους με βάση το…

ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄θεωρ (ανάλυση πηγών – επανάληψη)

επανάληψη πηγών στην ISTORIA kat Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες, Χριστός Ανέστη. Εύχομαι πέρα από υγεία να είναι φέτος η χρονιά σας και να πετύχετε την είσοδό σας στο ΑΕΙ που ονειρεύεστε. Προς τούτο όμως δεν επιτρέπεται η χαλάρωση από την…

Γανθρ. ΙΣΤΟΡΙΑ (: προσφυγικό)

διαγώνισμα στο προσφυγικό Γεια σας παιδιά. Σας αναρτώ σήμερα ένα δεύτερο διαγώνισμα πάνω στην ύλη του Προσφυγικού και σας καλώ να δουλέψετε, όπως και στο πρώτο για το κρητικό ζήτημα, δηλαδή το πρώτο μέρος το απαντάτε μόνοι σας, αφού προηγουμένως…

Bανθρ. ΑΡΧΑΙΑ (άγνωστο κείμενο προς επεξεργασία, αιτιολ. προτ, ασκήσεις)

Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες της Βανθρ. σας αναρτώ εδώ το κείμενο που πρόκειται να επεξεργαστούμε στο προκαθορισμένο τηλε-μάθημα της Τρίτης, 31.03.20 στις 10:30 – 12:15 π.μ. Μπορείτε, εφόσον προλάβετε, να το δείτε με την ησυχία σας και να το προετοιμάσετε…

ΑΡΧΑΙΑ Α΄ ΛΥΚ: ερμην. ανάλυση της Παθολογίας του πολέμου (Βιβλ. Γ, κεφ. 82-83)

Καλησπέρα στους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ Λυκείου. Ελπίζω να είστε όλοι/ες καλά και με διάθεση μαθησιακή. Σας αναρτώ και την τελευταία ενότητα της ύλης μας, δηλαδή τα κεφ. 82-83 από τα Κερκυραϊκά του Θουκυδίδη (σσ. 353 – 356,…

Ιστορία Γανθρ: πηγή προς ανάλυση (:κρητικό ζήτημα)

διαγώνισμα σε ΚΡΗΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ αγαπητοί/ές μου μαθητές/τριες της Γθεωρ. αφού πρώτα σας ευχηθώ υγεία και κουράγιο όχι μόνο για τις πρωτόγνωρες ημέρες που ζούμε, αλλά και για το δικό σας άγχος των εξετάσεων (αν και πότε αυτές θα γίνουν), να…

Νεοελ. Γλώσσα: πίνακας δευτερευουσών επιρρηματικών προτάσεων

href="http://gym-ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – πίν. για τη Γ΄ Γυμν Παιδιά γεια σας. Σας ανάρτησα μέρος του υλικού που θα μας χρειαστεί μεθαύριο Πέμπτη 26.03.2020 για να το δουλέψουμε στη σύγχρονη τηλεκπαίδευση που έχουμε ορίσει για το πρωί στις 10:30. Επίσης…

ΑΡΧΑΙΑ Α΄ΛΥΚ.: Θουκυδίδου, Κερκυραϊκά κεφ. 81, ερμην. ανάλυση και ερωτήσεις

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ__Κερκυραϊκά_κεφ._81__ερμηνευτική_ανάλυση_του_κειμένου Στα βιβλία των ΑΡΧΑΙΩΝ α) αρχ έλλ ιστοριογράφοι (καφέ) και β) κείμενα με παράλληλες μεταφράσεις (μπλε) θα βρείτε: στο μεν α) κεφ 81 σσ. 344 (το αρχαίο κείμενο) σσ. 345 – 346 (γλωσσικά σχόλια του κειμένου) σσ. 346 –…